Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 14:05:58 +0200

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02923 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee 3// 5// 
T1, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee 10// 12// 24// 
3// T1// T2, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee T1, // 
Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee 10// 12// T1, 
Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, 13111 Kauksi-Vasknarva tee// 
Linnu tee T2// Männiku tee 5// 7// T1// T2, Ida-Viru maakond, Alutaguse 
vald, Uusküla, Linnu tee T1// T2// Männiku tee 1// 3// 5// T1, // Ida-Viru 
maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee 5// T1// T2 (Uusküla Spaa, 
Veevarustus, Hüdrant, Olmereoveekanalisatsioon, Sidevõrk, Tugevvool, 
Tänavavalgsutus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusloa kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26930600>  (menetlus nr: 
422134), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister